Burián Barbara ehhez a hazai zsidó közösség szavazatát is kéri.
A magyar Forbes 10 éves születésnapja alkalmából pályázatot hirdetett. Olyan vállalkozók jelentkezését várták, akik a maguk erejéből, piaci alapon növekedtek, egyértelmű magyar és/vagy nemzetközi sikert értek el a területükön. A pályázat nyertese felkerül a magazin novemberi számának címlapjára.
Erre a pályázatra jelentkezett Burián Barbara, a Buriba reklámügynökség alapítója, aki az alábbi bemutatkozó szöveget küldte el a Forbes számára:
„Egy magyarosan tel-avivi feketebárány vagyok. Egy ambiciózus, itthon a reklámszakmában, a SPAR-nak például tuning bevásárlókocsikat kitaláló lányból lettem magyar-izraeli vállalkozó és végletekig kitartó nő. Felvettem a zsidó vallást, kiköltöztem a világ 3. legdrágább városába, Tel-Avivba, és bevándorlóként megalapítottam a reklámügynökségemet. A Közel-Keletről Európa más országaiba kivándorolt magyarokkal dolgozom. Mindenem a gamifikáció és az értékteremtés a non-profit szektor számára. A legbüszkébb itthoni eredményeim közé két Richter-Anna díj, általunk írt TedX Talk beszédek, egy kiállított ARC óriásplakát és – a legutóbbi pedig – az EdisonKids-Samsung Megoldások a holnapért kommunikációs kampánya tartozik.
Emellett önkéntes alapon már közel 10 éve zsidó vezetői szemináriumokat vezetek Európában, és most saját alapítványt alapítok. Gyertyaláng mellett dolgozom, brutális a szorgalmam és a precizitásom. A kedvességben, az empatikus vezetésben és az unortodox funkciókban hiszek.”
Miután bemutatkozó szövege felkeltette a Forbes szerkesztőségének figyelmét, felkerült arra a 100-as listára, amelyet a magazin végül közönségszavazásra bocsátott.
Burián Barbarára a következő linken lehet szavazni: https://forbes.hu/extra/forbes-10/szavazas.php?jelolt=burian-barbara