A Facebook-on való hirdetés bojkottjával állítaná meg a gyűlöletbeszédet az ADL
A Rágalmazás-ellenes Liga (ADL) és más civil jogi csoportok arra kérték a vállalatokat, hogy ne hirdessenek a Facebook-on júliusban, mert a közösségi média platform nem hajlandó megállítani az oldalain terjedő gyűlöletbeszédet. Ennek érdekében az ADL kampányt indít jövő szerdán. Az ADL szerint a Facebook nem moderálja azokat a posztokat, amelyek félreinformálják az olvasókat, a szélsőségesek könnyedén használhatják a platformot az erőszakra való felbujtásra. Ezen kívül azt állítják, hogy a Facebook megbízható forrásként írja le a Breitbart és a Daily Caller oldalakat, amelyek szélsőjobboldali, nacionalista csoportokkal állnak kapcsolatban. A Facebooknak közel 70 milliárd dolláros reklámbevétele volt 2019-ben, ez alkotja a jövedelme … Bővebben: A Facebook-on való hirdetés bojkottjával állítaná meg a gyűlöletbeszédet az ADL
A beágyazáshoz másoljuk és illesszük ezt az URL címet a WordPress honlapba
A beágyazáshoz másoljuk és illesszük ezt a kódot a honlapunkba