Kőszegi Zoltán lett a MAZSIHISZ marketing- és kommunikációs vezetője

Az új vezető egyik fontos célja a jelenlegi közösség professzionális kiszolgálásán felül a kb. 100 ezer további magyarországi zsidó megszólítása.

Kőszegi Zoltán munkája, hogy a MAZSIHISZ központi tevékenységének marketing és kommunikációs támogatásán kívül segítse a templomkörzetek és a MAZSIHISZ-hez tartozó szervezetek marketing és kommunikációs aktivitásait is. A cél a jelenlegi közösség professzionális kiszolgálásán felül a kb. 100 ezer további magyarországi zsidó megszólítása.

Kőszegi fontosnak tartja, hogy azokat a zsidókat, akiket a MAZSIHISZ eddig elért az eddiginél hatékonyabban szolgálja ki a szervezet, és segítse őket a zsidóságuk megélésében, továbbá, hogy a MAZSIHISZ a jelenleginél több zsidót tudjon elérni és pozitív zsidó alternatívát kínálni. Kőszegi a kommunikációs stratégia kidolgozásáról nem egy személyben dönt majd, hanem elmondása szerint ez a szervezeten belüli közös egyeztetés eredménye lesz. Az új marketing és kommunikációs vezető feladata ennek a stratégiának a minél hatékonyabb eszközökkel való támogatása és végrehajtása lesz.

Verő Tamás, Schweitzer József, Kőszegi Zoltán

Kőszegi Zoltán már Heisler András 2013-as megválasztása után felszólalt a MAZSIHISZ megújulása mellett a BZSH és a MAZSIHISZ küldöttjeként. Egy 2014-es javaslata, – amely a sajtóban is megjelent – arra hívta fel a figyelmet, hogy a szervezetnek nincs világos stratégiai terve, és hogy a különböző hatalmi és érdekcsoportok harca eluralja az érdemi munkát. Viszont hangsúlyozta, hogy sok lehetőség is nyitva van a MAZSIHISZ előtt a megújulásra. Markáns és érdemi változásokat javasolt a szervezet működésében, amelyek lehetővé tehetik az előrelépést. Már akkor jelezte, hogy szívesen támogatja az elnökséget a változások megvalósításában.

http://rabbi.zsinagoga.net/2014/06/20/4209/

Kőszegi Zoltán 1964-ben született, több mint 20 évig multinacionális cégeknél dolgozott, marketing illetve első számú vezetőként. Több alkalommal hosszabb ideig dolgozott külföldön is. Az utóbbi években elmondása szerint főként vállalkozóként tevékenykedett, leginkább az ingatlan, internet és egyéb szolgáltatási tevékenységben. Ügyfelei között megtalálhatók voltak többek között az ország vezető pénzintézetei is.

Az új marketing- és kommunikációs vezető kinevezésére augusztus 1-jén került sor.

Még több Kibic

Művészetterápiás önismereti csoport indul másod- és harmadgenerációs holokauszt-túlélők számára

2024.11.28.4 nap ago
Olyan közeget szeretnének biztosítani, ahol a résztvevők ki tudják mondani a bennük élő múltat, ami ezáltal megközelíthetővé és feldolgozhatóvá válik.

Erősebb civil képviseletet szeretnének a ZSKF Szövetség tagjai

2024.11.26.6 nap ago
A Lauder Iskolában találkoztak a zsidó civil szervezetek képviselői, akik a közös tevékenységek koordinálásán túl a hatékonyabb érdekképviselet megteremtése érdekében is fontos lépésekről határoztak.

Mozimaraton és a humanista judaizmus a Somer decemberi programkínálatában

2024.11.25.7 nap ago
A Hasomer Hacair ifjúsági mozgalom következő programjai.

Zsidónak lenni nem kerül pénzbe, a zsidó média viszont nincs ingyen.
Támogasd te is Magyarország egyik legolvasottabb zsidó lapját, a Kibic Magazint!

Támogatom »