Két amerikai haszid zsidó férfi Beach Gal néven alapított jól menő fürdőruhacéget. A trendi bikiniket gyártó vállalkozásnak hatalmas sikere van, annak ellenére, hogy alapítóik még egy pillantást sem vethetnének a termékeiket viselő nőkre.
Annak ellenére indított fürdőruhákat gyártó vállalkozást két haszid zsidó, hogy a vallásos zsidó férfiaknak még ránézni is tilos egy alulöltözött nőre. Egyikőjük, a 30 éves ultraortodox Barry Glick, 4 éve még a haszid férfiak által kedvelt hosszú fekete kabátokat árulta egy üzletben, majd kipattant a fejéből a nagy ötlet: egy bikini, tengeri kagylókból készített, levehető rojtokkal.
Glicknek nagyon megtetszettek a Pandora ékszerek, amelyek lehetővé teszik a vásárlóknak, hogy személyre szabottan hordják őket. „Nem tudom hogyan, de egyik nap arra jutottam, hogy ez a koncepció jó lenne, ha a fürdőruhák esetében is megvalósulna” – mondta Glick.
Már csak egy partnerre volt szükség a kezdeti beruházáshoz, akit meg is talált, szomszédja, Saul Samet személyében. Samet jó kapcsolatot ápolt a Cyn & Luca fürdőruhamárka tervezőjével, aki összekötötte őket jól menő Dél-Amerikai szövetgyártókhoz.
A Beach Gal elenevezásű cég azóta is szárnyal, az első 2500 bikini szinte azonnal elkelt az Amazonon. De ez mégis hogyan fér össze az ortodox értékekkel? Nem könnyen, olyannyira, hogy a két férfi közössége előtt nem is merte felvállalni a vállalkozást.